5 αισθήσεις = 5 διαφορετικοί τρόποι Νευρομάρκετινγκ

5 αισθήσεις = 5 διαφορετικοί τρόποι Νευρομάρκετινγκ

Από την Φωτεινή Τζαχρήστα (linkedin.com/in/foteinitzachrista) Τα ερεθίσματα του Μάρκετινγκ προσεγγίζουν τους καταναλωτές απ’ όλες τους τις αισθήσεις (όραση, ακοή, όσφρηση, αφή και γεύση). Έτσι με την έρευνα του Νευρομάρκετινγκ πάνω στις πέντε αισθήσεις μπορούμε να καθοδηγήσουμε την προσοχή των πελατών…

Διαβάστε περισσότερα
Εν τέλει, τί είναι το Νευρομάρκετινγκ;

Εν τέλει, τί είναι το Νευρομάρκετινγκ;

Από την Φωτεινή Τζαχρήστα (linkedin.com/in/foteinitzachrista) Ενώ το Νευρομάρκετινγκ γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, οι μέθοδοι και τα οφέλη του παραμένουν για πολλούς άγνωστα νερά. Προκειμένου κανείς να εκμεταλλευτεί την γνώση αυτού του καινοτόμου επιστημονικού κλάδου, αναγκαία συνθήκη αποτελεί η κατανόηση…

Διαβάστε περισσότερα
Out of my inbox! Γιατί οι άνθρωποι ξεγράφονται από το newsletter σας;

Out of my inbox! Γιατί οι άνθρωποι ξεγράφονται από το newsletter σας;

Μπορεί να έχετε καταπληκτική παρουσία στο facebook, στο twitter, στο linkedin και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αν βλέπετε πως το ποσοστό των χρηστών που ξεγράφονται από το newsletter σας είναι μεγάλο, τότε σημαίνει ότι υπάρχει πολλή δουλειά για…

Διαβάστε περισσότερα
Για μια αποτελεσματική πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια

Για μια αποτελεσματική πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια

Ο σχεδιασμός μιας αποτελεσματικής πληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας στα social media απαιτεί χρόνο, κόπο και φυσικά εμπειρία. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές που όλοι οι επαγγελματίες που εξειδικεύονται στο digital marketing συνήθως ακολουθούν. Αναγνώριση και στοχοποίηση του κοινού. Οι εταιρίες που…

Διαβάστε περισσότερα
Πώς διαφημίζεται ένα προϊόν πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Πώς διαφημίζεται ένα προϊόν πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Η έρευνα έχει δείξει ότι η αντίδραση του εγκεφάλου σε ερεθίσματα που σχετίζονται με την αποφυγή του πόνου ή του κινδύνου είναι 3 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με τα ερεθίσματα που σχετίζονται με την ευχαρίστηση. Το εύρημα αυτό συνδέεται άμεσα…

Διαβάστε περισσότερα
Ο Φεβρουάριος ήταν άλλος ένας μήνας γεγονότων στη ζωή του Ιnstagram

Ο Φεβρουάριος ήταν άλλος ένας μήνας γεγονότων στη ζωή του Ιnstagram

O ρυθμός αύξησης των ‘’Ακολούθων’’ στην  πλατφόρμα έφτασε στο κατώτατο σημείο. Ο ρυθμός αύξησης των ‘’Ακολούθων’’ σε λογαριασμούς στο Ιnstagram τον Φεβρουάριο ήταν 0,2%.  Αυτό σημαίνει μείωση 45,95% σε σχέση με τον Ιανουάριο και μείωση 92.86% από τον Απρίλιο του…

Διαβάστε περισσότερα
Facebook reactions: Τα κενά που καλύπτουν

Facebook reactions: Τα κενά που καλύπτουν

Και να λοιπόν που το Facebook εισάκουσε τις προτροπές των χρηστών του και εισάγει περισσότερες επιλογές έκφρασης συναισθημάτων απ’ ότι το μονοδιάστατο «μου αρέσει» Ειδικότερα, πλέον οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν πιο συγκεκριμένα θετικά ή αρνητικά συναισθήματα για τις δημοσιεύσεις…

Διαβάστε περισσότερα
Ποιό προϊόν θα αγοράσει ο καταναλωτής;

Ποιό προϊόν θα αγοράσει ο καταναλωτής;

Οι εικόνα ενός προϊόντος παίζει το ρόλο του ερεθίσματος. Ο καταναλωτής-υποκείμενο θα επιλέξει να αγοράσει το προϊόν που κατάφερε να ενεργοποιήσει, με την εικόνα του, εκείνη την εγκεφαλική δραστηριότητα που δημιουργεί τη θέληση για αγορά. Το ίδιο ισχύει και με…

Διαβάστε περισσότερα