Σ’ αρέσουν οι διαφημίσεις που βλέπεις;

Σ’ αρέσουν οι διαφημίσεις που βλέπεις;

Μία μεγάλη αγωνία που έχουν οι εταιρίες που διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, αλλά και οι διαφημιστικές εταιρίες, είναι κατά πόσο η διαφήμιση θα «αρέσει» στο κοινό και κατά πόσο τελικά θα μπορέσει να επικοινωνήσει τα κατάλληλα συναισθήματα.…

Διαβάστε περισσότερα
Neuromarketing: Science or Pseudoscience?

Neuromarketing: Science or Pseudoscience?

Γίνεται πολύς λόγος διεθνώς σχετικά με το αν το Νευρομάρκετινγκ είναι όντως μία μέθοδος επιστημονική που προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα σχετικά με την μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών. Αν μην τι άλλο ως Netvalue και επιστήμονες θα συμφωνήσουμε με τις ανησυχίες. Οι…

Διαβάστε περισσότερα