Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας είναι η χρήση των social media. Συνδέοντας την ιστοσελίδα σας, σε όσο μεγαλύτερο αριθμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δυνατό, τόσο περισσότερο αυξάνεται το μέγεθος του κοινού που έχει την…

Διαβάστε περισσότερα
Social Media & Neuromarketing

Social Media & Neuromarketing

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν την ανάγκη να έχουν μία σελίδα στα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως είχαν συνειδητοποιήσει πριν κάποια χρόνια ότι χρειάζονται μία ιστοσελίδα. Όπως και τότε, το να έχεις μια κακή ιστοσελίδα ήταν χειρότερο από το να…

Διαβάστε περισσότερα
Social Media για τις επιχειρήσεις: Να είσαι ο εαυτός σου και οι κατάλληλοι άνθρωποι θα αγαπήσουν αυτό που πραγματικά είσαι

Social Media για τις επιχειρήσεις: Να είσαι ο εαυτός σου και οι κατάλληλοι άνθρωποι θα αγαπήσουν αυτό που πραγματικά είσαι

Η οποιαδήποτε επικοινωνία δεν θα πρέπει ποτέ να καθορίζεται από αυτό που θέλουν οι άλλοι να ακούσουν ή από το πως πιστεύουμε ότι οι άλλοι θα ήθελαν να συμπεριφερθούμε. Όταν σε κάποια επικοινωνία δεν είμαστε αυθεντικοί, αργά ή γρήγορα απογοητεύουμε…

Διαβάστε περισσότερα
To blog on not to blog;

To blog on not to blog;

Το ερώτημα είναι ρητορικό…εννοείται To blog! Αλλά τα βασικά ερωτήματα γιατί και πως το κάνω σωστά. Ας τα πάρουμε από την αρχή: Γιατί να έχει blog μία εταιρική σελίδα; Πρώτος και βασικός λόγος για να έχεις blog στη σελίδα σου…

Διαβάστε περισσότερα
ONLINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ

ONLINE ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ

Η χρήση των social media έχει γίνει ο νέος μοδάτος τρόπος δημιουργίας κοινωνικών σχέσεων. Η πραγματική αξία των social media έγκειται στην δυνατότητα διασύνδεσης με πιθανούς πελάτες και ιδιοκτήτες άλλων επιχειρήσεων. Τα social media αποτελούν κατάλληλο τρόπο διαφήμισης μικρών και…

Διαβάστε περισσότερα
Προσθέστε βεβαιότητα στα επόμενά σας βήματα

Προσθέστε βεβαιότητα στα επόμενά σας βήματα

Στην εποχή της αμφισβήτησης και της αβεβαιότητας τα βήματά σου πρέπει να είναι σίγουρα και προσεγμένα. Όταν σχεδιάζεις ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία δεν γίνεται και δεν πρέπει να μην έχεις μελετήσει πρώτα πως θα το «υποδεχτεί» το καταναλωτικό…

Διαβάστε περισσότερα