Facebook reactions: Τα κενά που καλύπτουν

Facebook reactions: Τα κενά που καλύπτουν

Και να λοιπόν που το Facebook εισάκουσε τις προτροπές των χρηστών του και εισάγει περισσότερες επιλογές έκφρασης συναισθημάτων απ’ ότι το μονοδιάστατο «μου αρέσει» Ειδικότερα, πλέον οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν πιο συγκεκριμένα θετικά ή αρνητικά συναισθήματα για τις δημοσιεύσεις…

Διαβάστε περισσότερα
Ποιό προϊόν θα αγοράσει ο καταναλωτής;

Ποιό προϊόν θα αγοράσει ο καταναλωτής;

Οι εικόνα ενός προϊόντος παίζει το ρόλο του ερεθίσματος. Ο καταναλωτής-υποκείμενο θα επιλέξει να αγοράσει το προϊόν που κατάφερε να ενεργοποιήσει, με την εικόνα του, εκείνη την εγκεφαλική δραστηριότητα που δημιουργεί τη θέληση για αγορά. Το ίδιο ισχύει και με…

Διαβάστε περισσότερα