Πώς διαφημίζεται ένα προϊόν πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Πώς διαφημίζεται ένα προϊόν πιο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Η έρευνα έχει δείξει ότι η αντίδραση του εγκεφάλου σε ερεθίσματα που σχετίζονται με την αποφυγή του πόνου ή του κινδύνου είναι 3 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με τα ερεθίσματα που σχετίζονται με την ευχαρίστηση. Το εύρημα αυτό συνδέεται άμεσα…

Διαβάστε περισσότερα
Ο Φεβρουάριος ήταν άλλος ένας μήνας γεγονότων στη ζωή του Ιnstagram

Ο Φεβρουάριος ήταν άλλος ένας μήνας γεγονότων στη ζωή του Ιnstagram

O ρυθμός αύξησης των ‘’Ακολούθων’’ στην  πλατφόρμα έφτασε στο κατώτατο σημείο. Ο ρυθμός αύξησης των ‘’Ακολούθων’’ σε λογαριασμούς στο Ιnstagram τον Φεβρουάριο ήταν 0,2%.  Αυτό σημαίνει μείωση 45,95% σε σχέση με τον Ιανουάριο και μείωση 92.86% από τον Απρίλιο του…

Διαβάστε περισσότερα