Ποιό προϊόν θα αγοράσει ο καταναλωτής;

Οι εικόνα ενός προϊόντος παίζει το ρόλο του ερεθίσματος. Ο καταναλωτής-υποκείμενο θα επιλέξει να αγοράσει το προϊόν που κατάφερε να ενεργοποιήσει, με την εικόνα του, εκείνη την εγκεφαλική δραστηριότητα που δημιουργεί τη θέληση για αγορά.

Το ίδιο ισχύει και με τις επιχειρήσεις που εμπορεύονται ακριβώς τα ίδια προϊόντα. Ο καταναλωτής θα επιλέξει να αγοράσει, από εκείνη την επιχείρηση, που κατάφερε να συνδέσει το προϊόν με τα στοιχεία του υποσυνειδήτου που τον ωθούν σε επιθυμία αγοράς.

Η μέθοδος Neuromarketing δίνει πολύτιμα δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά των αγοραστών-στόχων ενός προϊόντος ή μιας επιχείρησης. Με δεδομένο ότι μόλις το 2% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τη μέθοδο Neuromarketing κατά την έρευνα αγοράς τους, είναι βέβαιο ότι όποιος επιλέξει αυτή την υπηρεσία, θα βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Η εταιρία NetValue, είναι η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που διαθέτει το επιστημονικό προσωπικό και τον εξοπλισμό για τη διεξαγωγή μιας τέτοιας έρευνας. Eπικοινωνήστε μαζί μας και ελάτε να καταστρώσουμε μαζί σχέδια για το δικό σας project!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>