Facebook reactions: Τα κενά που καλύπτουν

Και να λοιπόν που το Facebook εισάκουσε τις προτροπές των χρηστών του και εισάγει περισσότερες επιλογές έκφρασης συναισθημάτων απ’ ότι το μονοδιάστατο «μου αρέσει»

Ειδικότερα, πλέον οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν πιο συγκεκριμένα θετικά ή αρνητικά συναισθήματα για τις δημοσιεύσεις που εμφανίζονται στον τοίχο τους.

  1. Love Facebook Reaction

Είναι ένα σκαλοπάτι ανώτερο από το Like. Δηλαδή μία δημοσίευση δεν μας αρέσει απλά, αλλά μας προκαλεί ακόμα δυνατότερα θετικά συναισθήματα και τα εκφράζουμε δηλώνοντας την «αγάπη» μας σε αυτή.

  1. HaHa reaction

Το Facebook κατακλύζεται καθημερινά από αστεία video και φωτογραφίες! Ένα τέτοιο κουμπί ήταν απαραίτητο ώστε να δείξουμε ξεκάθαρα ότι η συγκεκριμένη δημοσίευση μας προκάλεσε γέλια μέχρι δακρύων!

  1. Wow reaction

Βλέπεις ένα video με ένα καταπληκτικό goal του Messi ή την ανακάλυψη των βαρυτικών κυμάτων και την επαλήθευση της θεωρίας του Einstein έπειτα από 100 χρόνια… ένα απλό «μου αρέσει» ένιωθες ότι είναι λίγο! Πλέον μπορείς να δηλώσεις… «Wow» για κάτι που σε εντυπωσίασε!

  1. Sad reaction

Εκτός από τις ευχάριστες δημοσιεύσεις, υπάρχουν και οι δημοσιεύσεις που προκαλούν στεναχώρια και θλίψη. Ο θάνατος κάποιου προσώπου ή το ατύχημα ή μία κακή είδηση, σίγουρα δεν έπρεπε να συνοδεύεται από ένα «μου αρέσει». Το συγκεκριμένο γεγονός ήταν και το έναυσμα για την δημιουργία περισσοτέρων κουμπιών διαφορετικών από το απλό «μου αρέσει»

  1. Angry reaction

Κι ερχόμαστε στο κουμπί που πλησιάζει όσο περισσότερο γίνεται στο γνωστό και ως επονομαζόμενο «dislike»! Πλέον οι χρήστες θα έχουν δυνατότητα να εκφράσουν το θυμό τους απέναντι σε μία δημοσίευση! Όμως εδώ χρειάζεται προσοχή! Ένας χρήστης που θα αντιδράσει με angry σε μία δημοσίευση δεν σημαίνει ότι δεν θα βλέπει παρόμοιες δημοσιεύσεις… ίσα ίσα επειδή αλληλεπίδρασε θα βλέπει περισσότερες! Βέβαια πιστεύουμε ότι στο μέλλον αυτό ίσως αλλάξει, όμως προς το παρόν ισχύει αυτό που περιγράψαμε.

Τι σημαίνει αυτός ο εμπλουτισμός για τις επιχειρήσεις; Και πως αλλάζει τον τρόπο επικοινωνίας με το κοινό τους;

Σίγουρα καμία επιχείρηση δεν θα θέλει να έχει εκατοντάδες ή χιλιάδες Angry reaction στις δημοσιεύσεις της.

Γι αυτό το λόγο ο τρόπος που δημιουργούνται οι δημοσιεύσεις αλλά και οι χορηγούμενες δημοσιεύσεις που έχουν σκοπό να προσελκύσουν νέο κοινό ή να ενεργοποιήσουν το ήδη υπάρχον πρέπει να σχεδιάζονται με ιδιαίτερη προσοχή και να κάνουν επίκληση στα θετικά συναισθήματα.

Η Netvalue neuromarketing είναι από τις πρώτες εταιρίες που έχει εισάγει σύγχρονους επιστημονικούς τρόπους ανάπτυξης ηλεκτρονικού διαφημιστικού υλικού που βασίζεται στην δημιουργία θετικών αλληλεπιδράσεων και συναισθημάτων. Η τεχνολογία αλλά και τη τεχνογνωσία του νευρομάρκετινγκ πλέον καθίσταται απαραίτητη για την ανάπτυξη αποτελεσματικής ηλεκτρονικής προώθησης μίας επιχείρησης.

Η Netvalue neuromarketing έχοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό και εξελίσσοντας συνεχώς την τεχνογνωσία της, είναι σε θέση να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση ηλεκτρονικό διαφημιστικό υλικό το οποίο θα αναπαράγει  θετικά συναισθήματα και θα δημιουργεί μία αληθινή σχέση της επιχείρησης με το κοινό της.

Διαβάστε επίσης:

Neuromarketing για social media: http://netvalue.gr/blog/?p=25

Νευρομάρκετινγκ και social media campaigns: http://netvalue.gr/blog/?p=21

Ηλεκτροεγκεφαλογράφος και Νευρομάρκετινγκ: http://netvalue.gr/blog/?p=35

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>