Για μια αποτελεσματική πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια

Ο σχεδιασμός μιας αποτελεσματικής πληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας στα social media απαιτεί χρόνο, κόπο και φυσικά εμπειρία. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές που όλοι οι επαγγελματίες που εξειδικεύονται στο digital marketing συνήθως ακολουθούν.

  1. Αναγνώριση και στοχοποίηση του κοινού. Οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στα social media και ευρύτερα στο digital marketing διαθέτουν τα μέσα και την ικανότητα να γνωρίζουν το κοινό στο οποίο έχει νόημα να απευθύνεται ο κάθε πελάτης ώστε να κερδίζει χρόνο και χρήμα. Φυσικά δεν το κάνουν όλες με επιτυχία, γι’αυτό χρειάζεται αρκετή προσοχή στην επιλογή.
  1. Καθορισμός των κατάλληλων εικόνων που ανταποκρίνονται στο brand του κάθε πελάτη. Είναι σημαντικό να μπορούν να αξιολογηθούν σωστά όλα τα δεδομένα που θα οδηγήσουν στην κατάλληλη επιλογή εικόνων που θα εκπροσωπήσουν ένα brand προκειμένου να υπάρξη η μέγιστη δυνατή ανταπόκριση του κοινού στη διαφημιστική καμπάνια. Και πάλι χρειάζεται προσοχή για το ποιος θα κάνει αυτή την αξιολόγηση..!
  1. Υπάρξη ξεκάθαρης προτροπής στο κοινό ‘’Call to action’’: Η έρευνα έχει δείξει ότι η σαφής προτροπή στο κοινό, το γνωστό ” call to action” αυξάνει την αύξηση των ”κλικς” 3 φορές παραπάνω από τον μέσο όρο.

Ερμηνεία των στατιστικών δεδομένων: Τα δεδομένα είναι φίλοι μας διότι οι αριθμοί λένε μόνο την αλήθεια! Το σημαντικό είναι να μπορεί κανείς να ερμηνεύει τους αριθμούς σωστά, ώστε να διδαχθεί από ό,τι ‘’λειτούργησε’’ αλλά κυρίως από ό,τι ‘’δε λειτούργησε’’ ώστε να εξασφαλίσει για τον πελάτη του το μέγιστο αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατό κόστος.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>