Out of my inbox! Γιατί οι άνθρωποι ξεγράφονται από το newsletter σας;

Μπορεί να έχετε καταπληκτική παρουσία στο facebook, στο twitter, στο linkedin και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αν βλέπετε πως το ποσοστό των χρηστών που ξεγράφονται από το newsletter σας είναι μεγάλο, τότε σημαίνει ότι υπάρχει πολλή δουλειά για να γίνει ακόμα!

Πρόσφατη έρευνα έδειξε, ότι το 13% των εσόδων προέρχεται μέσω του email marketing,  ποσοστό που είναι αρκετά μεγάλο για να παραγκωνιστεί από τους marketers. Γιατί όμως ο κόσμος επιλέγει να ξεγραφτεί από το newsletter σας και τι μπορείτε να κάνετε για να σταματήσει αυτό;

  • Βομβαρδισμός από newsletter

Η έρευνα έχει δείξει ότι ο πρώτος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αποφασίζουν να μη λαμβάνουν newsletters είναι γιατί λαμβάνουν πολύ συχνά mails με αποτέλεσμα να κουράζονται και να νιώθουν ότι το mail  τους γεμίζει συνεχώς με δικά σας μηνύματα. Δεν αρκεί να στέλνετε μόνο σωστό περιεχόμενο αλλά να το στέλνετε στη σωστή στιγμή και στη σωστή ποσότητα.

Για να σταματήσει αυτό, θα πρέπει να στέλνετε όχι περισσότερα αλλά ούτε και λιγότερα newsletters από αυτά που οι εγγεγραμμένοι χρήστες σας θέλουν να διαβάσουν. Για να εντοπίσετε αυτή την ισορροπία, ορίστε μια δοκιμαστική περίοδο και αξιολογήστε τα αποτελέσματα που θα προκύψουν.

  • Ίσως τα newsletters σας είναι βαρετά..

Ένα σύντομο μήνυμα και μια stock φωτογραφία δεν είναι αρκετά σήμερα για να φέρουν σε πέρας τον σκοπό του newsletter. Είναι απαραίτητο το newsletter που θα στείλετε να περιέχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας (κείμενο, video, GIFs ή οτιδήποτε άλλο γνωρίζετε ότι θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας). Σημαντικό είναι να υπάρχουν social media buttons σε ευδιάκριτο σημείο,  ώστε να μπορεί να κοινοποιηθεί η πληροφορία εύκολα και γρήγορα.

  • Τα email σας δεν έχουν προσωπικό τόνο.

Είναι εύκολο να στείλει κανείς το ίδιο email σε μια λίστα για να ‘’τελειώνει’’, όμως με τον τρόπο αυτό δεν επέρχεται ο απαραίτητος συναισθηματικός δεσμός που θέλετε να πετύχετε να συμβεί, ανάμεσα σε εσάς και στους εγγεγραμμένους χρήστες σας.  Για παράδειγμα, αν γνωρίζετε τα ονόματα των χρηστών, φροντίστε στα newsletters που τους στέλνετε να τους αποκαλείται με το όνομά τους.

  • Τα emails σας δεν είναι φιλικά σε κινητές συσκευές.

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 48% των emails ανοίγονται από κινητό, αυτό σημαίνει ότι το newsletter σας θα πρέπει να είναι ευανάγνωστο και στις οθόνες κινητών τηλεφώνων, tablet κτλ. Ώστε να μην απογοητεύονται οι εγγεγραμμένοι χρήστες σας που επιλέγουν να διαβάσουν τα mail τους από την κινητή συσκευή που διαθέτουν.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>